Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Dikt Tävling!

Av Jennifer Bieber - 10 augusti 2011 22:28

Nu har man chansen att vara med i tävlingen den som skriver den finaste dikten.

Regler: Man får bara bidra med en dikt, inte ångra sig eller kopiera från andra sidor. Man får gärna kopiera från sidor, men det är finast att göra dikten helt själv.

Om man vinner så kommer jag länka bloggen och sen skriva dikten som personen har skrivit.

Tävlingen pågår till 16/8

Lycka till och skriv ert finaste!

 
 
Melle

Melle

10 augusti 2011 22:49

Min dikt :) - A guy out there was meant to be the love of your life, your best friend, your soul mate. The one you can tell your dreams to. He’ll brush the hair out of your eyes. Send you flowers when you least expect it. He’ll stare at you during the movies, even thought he paid $8 to see it. He’ll call to say goodnight or just because he is missing you. He’ll look in your eyes and tell you, you’re the most beautiful girl in the world, and for the first time in your life, you’ll believe it.

http://mylifeasmelle.bloggplatsen.se

 
Louise

Louise

10 augusti 2011 23:09

Det var en tjej, som var född med ett genetiskt fel. Hon var blind, hon önskade sig inget
mer än att se världen.
Hon sa till sin pojkvän ''om jag kunde bara se skulle jag gifta mej med dig''
En dag & 2 veckor senare donerade någon ett par ögon till henne. Hon kunde se, då frågade
hennes pojkvän om de skulle gifta sig men när hon såg att han var blind vägrade
hon & lämnade honom, det sista hon fick höra honom säga, var ett brev. I brevet stod det
'' okej, min älskling lämna mig om det är verkligen ditt val, men lova mig en sak,
ta hand om mina ögon!


PS; DET KALLAR JAG FÖR KÄRLEK <3

http://www.Louisedenfina.bloggplatsen.se

 
Sassa

Sassa

11 augusti 2011 09:16

Sassa ja är, och alltid här!
Älskar Japan, alla tror jag har
Du vill dom snygga till dig, När du ser Mig XD

Ja det var Min dikt
Kramizar Sassa

http://sassaochmimmi.bloggplatsen.se

 
Elin Nilsson

Elin Nilsson

11 augusti 2011 11:46

Justin Biber...

Du är min ängel. När jag ser in i dina bruna ögon existerar inget annat i hela universum. När du knycker på huvudet för att göra din omtalade "hair flip" kan jag inte låta bli att le, även om jag är på mitt olyckligaste humör. När jag hör dina låtar, då älskling, då känner jag mig hemma. När musiken pumpar i öreonen och mina läppar mimar med dina vackra och betydelsefula ord. När jag tänker på dig kan livet inte bl bättre. När jag ser dig. Då. Då händer något. Något så otroligt ofärklarligt. Något så starkt. Och jag älskar dig, vad mer finns att säga? Jag älskar dig, för den du är, för din musik, för din underbara och oslåeliga personlighet.

http://bybella.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Plommon,isbjörnar&polisonger

11 augusti 2011 19:37

Min dikt:
Jag älskar dig till dagen jag dör
med blåa ögon, du mitt hjärta förför
Du får mig att gå på fluffiga moln, så som alla säger att de gör
Vad var det, är det fågelkvitter jag hör?
När natten tränger på
vet jag alltid vart jag dig kan nå
kärlekens slag slår mig gul och blå
och allt jag kan göra är att se på
du gör mig så ung och dum
du får mig att stanna upp, att bli stum
blodet isas när du mig rör
och som sagt, jag älskar dig till dagen jag dör <3

plommonisbjornarpolisonger.bloggplatsen.se

 
sara

sara

13 augusti 2011 03:24

Even if you won’t change your mindI’ll be right here all nightWaiting for your callWhile the thunder outsideScreams out my painI love youThat will never changeI have my doubts and so do youI may leave you soonMove out of this cityWhere we were caughtChange my numberSo you can’t call me in the middle of the nightSo I change my mindAnd come running back homeTo my heartWhich I left with youAnd there it will stay safeI hope you’ll someday understandWhy I left in such a hasteWithout saying goodbye
Even if you won’t change your mind
I’ll be right here all night
Waiting for your call
While the thunder outside
Screams out my pain
I love you
That will never change
I have my doubts and so do you
I may leave you soon
Move out of this city
Where we were caught
Change my number
So you can’t call me in the middle of the night
So I change my mind
And come running back home
To my heart
Which I left with you
And there it will stay safe
I hope you’ll someday understand
Why I left in such a haste
Without saying goodbye

http://expensivelife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Bieber - 19 augusti 2011 19:13

Hej bloggen! Jag har inte skrivit på länge. Så jag börjar att skriva igen...  Idag har jag sätt på never say never, otroligt bra. Vad gulig Justin var när han var liten. Men det är han ju fortfarande söt   Jag har inte gjort så mycket. Jag fyllde...

Av Jennifer Bieber - 14 augusti 2011 20:20

Vi har en vinnare ur dikt tävlingen och det är: Louise. Besök hennes fina blogg här http://www.Louisedenfina.bloggplatsen.se Grattis Louise   Ni kan kolla in hennes dikt i bloggen. Där det står dikt tävlingen.  ...

Av Jennifer Bieber - 14 augusti 2011 12:41

Hej! Tävlingen slutar lite tidigare. Så den slutar idag klockan 18.00 så fortsätt att skicka in dikter, men stänger klockan 17.58 Jag har läst alla, dom blev jätte bra. Lördag: Igår så var jag på eric saade och timoteij. Var det några mer som v...

Av Jennifer Bieber - 12 augusti 2011 10:48

Justin Bieber är redo att hjälpa damerna att lukta precis lagom. Han avslöjade att han valde att skapa en parfym för kvinnliga fans eftersom sättet en flicka luktar är mycket viktigt för honom. Pengarna för perfymen kommer gå till välgörenhet s...

Av Jennifer Bieber - 11 augusti 2011 11:57

Hej! Tack för alla bidrag. Alla dikter var jätte fina. Men nu blir det lite fakta om Justin.   Född: Justin Drew Bieber född 1 mars 1994, i Stratford, Ontario, är en kanadenisk sångare och skådespelare.   Hur blev han känd? Jo, Bieber upptäck...

Presentation


Väl kommen till den nya Justin bieber fanklubb. Ställ gärna frågor om bloggen och såklart Justin.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards